Somewhere a Clock Is Ticking

ska nog bege mig i säng snart. har suttit och kollat på cm och hade glömt hur otroligt bra det är, sjukt. det som jag följde varje torsdag verkligen! men så blev man ledig på fredagar och ställde sig frågan, vad är viktigast? en extra dag med mitt livs kärlek i veckan eller ett tv program på en timme?
svaret är inte alls speciellt svårt att lista ut..

idag har jag gått omkring i skolan i 'pyjamasbyxor' efter en natt med extremt lite sömn..
efter för långt prat med en gammal kompis, en klasskompis och kärleken + plugg i en timme när jag väl låg i sängen hahah .var ju en lyckad kväll !

men nu ropar sängen.. eller iaf snart..
imorn är sista fredagen på terminen och just den fredagen så måste man ju såklart till skolan haha


saknar verkligen sommaren när jag ser denhär bilden.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0