The Heart Brings You Back

glad lucia!
jag har idag insett det faktum att det är julafton nästa vecka.. känns fruktansvärt konstigt att det kommer så plötsligt, och läxorna bara kommer på hög men eftersom det är halka imorn så känns det inte så värst smart att sätta sig nu klockan nio och plugga en massa timmar aight?
men nu är i alla fall alla julklappar inköpta och jag är oficielt pank .. vilket i och för sig är standarden för jul men ändå haha
tänkte slänga mig in i duschen efter att ha varit ute i en timme med mitch och kalle och åkt pulka och stjärtlapp.
Dethär är de roliga tiderna som vi alltid kommer minnas och sakna.
en länk till en låt som får mig att må väldigt bra faktiskt.
och en lucia bild såklart !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0