Truth, Bitter Truth

så otroligt trött! Känner mig verkligen helt jävla sönderkörd.. tittar jag ut genom fönstret så ser jag mitt underbara winterwonderland och det bara ökaspå med snö, snart är det jul och det ska bli så skönt med ett litet lov.
har kollat igenom filosofin och tagit hand om andra irriterande saker så nu vill jag bara lägga mig i sängen med en kopp varm oboy och lite mat och emil. men nej såklart får det bli ensamt, fast kolla på film (närmare bestämt Stardust, eftersom det inte blev igår) med oboy och lite mat blir det ändå!
så nu ska jag mysa framför min tv i min underbara gigantiska säng i min ensamhet och bara njuta av att det är vinter och snart lov och att jag ändå har ett så oslagbart liv!




lite bilder från någon helg sen när vi tog en amilje tripp till Torpa och sedan gick på en lite julmarknad.
sista bilden är från mitt julpyssel och den ljusstaken står faktisk och brinner i mitt fönster as I write.
Står och skapar stämning framför det vita pudret som täcker hela våran skog.
ska fixa mig lite mat så jag äntligen kan lägga mig med filmen.
klicka på hjärtat för att komma till en underbar låt som jag älskat sen den var med i oth!

Kommentarer
Postat av: neli

fin blogg du har tjejen :)

2010-12-07 @ 23:30:04
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Godmorgon Sötnos!

Nu kan du gå in och kolla vem som blev dagens blogg! blev de inte du denna gång kan du anmäla dig igen för större chans nästa gång!



PUSS <3<3

2010-12-08 @ 05:01:36
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0