You Can't Always Get What You Want

yäy. sjuk. vad uuuuunderbart! Nej inte precis så va. Men ska ändå bli ganksa skönt att lägga mig i sängen och kolla på lite film i min ensamhet, vilket jag egetnligen inte är eftersom att både broder min och moder min är hemma.
frågade bror om han ville ha en skalad apelsin och han undrade hur jag menade.
'ja altså jag skalar den åt dig'
'jaha... ja jag har aldrig testat det men varför inte'
förlåt men vilket retard som har ätit apelsin har inte ätit SKALAD apelsin!!?? beates me!
så nu ska jag njuta av min frukost och kolla på en film, ska springa ner och välja en bland vårat modesta urval!

sjuklings frukost!

jävligt sleten! men äsh tycker det är fripass när man är sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0