Are You True?

och så har en ny dag gått. det är ganska sjukt hur tiden går så fort och för det mesta är det rätt skönt men just nu så vill nog jag och resten av min familj att det ska gå rätt långsamt.
haha gud det låter som att någon är dödssjuk eller något men så är det absolut inte. men någon kommer åka och denna någon kommer bli saknad och så är det bara helt enkelt.

två prov avlklarade idag och inga fler denna veckan. gött fän!
så nu ska jag bege mig och koka lite pasta och sen tjocka framför tvn och kolla på lite paradise förmodligen. haha tycker egentligen inte om det men eftersom att alla tjôtar så får man la testa haha!

så nu beger jag mig och imorn är en äntligen ledig dag! för det är ju inte alls så att det var lov nyss ehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0