Life in a Glass House

man kasnke borde gå och lägga sig? ska ha körlektion imorn igen men jag känner att jag kommer vara helt död! haha inte så lyckat att köra på någon nu sådär i slutet knaske hehe
suttit och lyssnat på someday nu om och om igen.. har hört den innan men har bara aldrig kopplat personen som gör den med låten och allt haha men den är grym och ger mig en konstig kännsla i kroppen!

ska väl gå och lägga min i min underbara säng som mitch vill bo i och min bror vill ha mitt täcke som sambo. och det tänker jag ta som att min säng är to die for! m-m-m !

ska nog läsa lite i min nya bok med, lovely!


tusen små bitar. en bok om missbruk. - I N T R E S S A N T !

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh vad söt :)

2010-11-16 @ 12:42:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0