The First Cut Is the Deepest

fixat en ny awesome design och nu ska jag verkligen lägga mig i sängen! ska kolla på familjen addams! helt jävla underbar film haha. i love it.


printscreen från vlc haha xD
ska även länka och lämna en bild på en assnygg brud och nej jag ä inte lesbisk.
jag förstår verkligen inte det där med att bara för att en tjej tar på en annan tjej elelr har åsikter som att en annan tjej är snygg så är man lesbisk bara för det? jag kan verkligen inte förstå det.. ah anyway här är den fantastiskt snygge miryam iaf:

hennes bloggggggggggggg!
skulle verkligen döda för att kunna tatuera. memmen det kommer det kommer.
jag är bara 18 (visserligen väldigt snart 19) men jag har flera år kvar på mig att hinna bli awesome på det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0