To Wish Impossible Things

jävla fitt kyla! och jävla fitt internet! sitter i skolan och nästan ingenting funkar! blir så sur då! det trådlösa internetet funkar inte så kan inte gå in på mobilen och hälften av alla sidor funkar inte på datorn heller så fuck me kan någon se till att fixa skiten kasnke? nej utan rektos på skolan så är ju det svårt eller vad? gaaah jag är så trött på att ingenting ska funka!
vill ha pengar.. vill ha pengar som jag kan behålla och inte behöva betala tillbaka ett 'lån' med.. vill kunna köpa riktigta ritgrejer.. vill kunna sluta skolan så att jag får tid att börja på allvar någon gång och även så att jag kan köpa alla jävla grejer jag behöver för att kunna börja tattuera..
så mycket som jag vill och så lite som kommer hända. har ett tag kvar innan alla saker kan gå i uppfyllelse.
Sitter i skolan (nog ganksa uppenbart) och skriver på min inlämning om SD, kanska kul ändå för man kan verkligen få ut sina åsikter vilket är awesome!! har ett jävla hål till tolv fast ska såklart övningsköra yäy. . .... .
äsh skit samma måste återgå till min lilla inlämning skrivit ca 200 ord på typ 10 minuter, det börjar lika något !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0