You Gotta Go There to Come Back

Heldag imorgon! 8-16! Är inte riktigt så underbart som det låter faktiskt! Så det blir ganska snart att hoppa ner i sängen eftersom att det är sjukt jobbigt att gå upp klockan 6! men äsh ska inte klaga inte precis som att jag gör det varje dag..
jag är KÄR! och nog för att jag är det i fina emil men även i musikvideon och låtarna love the way you lie! De får komplettera mitt liv nu hehe! måste dessutom säga att emma lm är underbar! fantastisk vän det där!!!
nej man jag känner mig lite hyper nu när jag håller på med alla utropstecken ju. det får jag nog sluta lite med.
äsh skitsamma! nu ska jag sova, godnatt!

mitt hår ser blått ut! HAHAHAHHA HAHA HAHAHHA H H roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0