bite your lips cause you know that you feel it


ser ut som en tolvåring på bilden haha! men jag gillar't! ser även ut att ha mega rött hår men det är väl bra i guess eftersom att jag vill ha rött hår.. hmm? matte c lektion, körlektion, spanska och camebridge, så såg mig dag ut. plus ett STORT fett understruket plugg! och en 3 timmar hål och efter allt jävla plugg,. två timmar spanska och en timme matte så kryper jag snart ner i min säng och kollar oth för att sen äntligen försvinna in i drömmarnas egen värld.

ps.guapo my man var här i tio min med, miss him a lot!ds.

Kommentarer
Postat av: camillaarnesen

sv: ja! :) texten är ju bara sjuk asså! :D sjukt fin blogg har du :)

2010-10-20 @ 07:53:24
URL: http://arnesenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0